بِســــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
PENGUMUMAN TERKINI
1. Heli Syma S107G/S111G kini RM60.00 sahaja.
2. RC Helicopter Thunderbird T23 kini kembali.
3. Khidmat Lori Sewa ditawarkan sekitar Lembah Kelang dengan harga berpatutan. Abg Kamal 017-2196121.

* Sah sementara stok masih ada.


**SMS kami untuk pembelian

Wednesday 25 May 2011

Pengumuman Penting : Sila Baca

TERMA DAN SYARAT

1. Harga yang dipaparkan tidak termasuk kos penghantaran kecuali dinyatakan.

2. Warna produk yang diperolehi kemungkinan berlainan dengan yang dipaparkan di dalam gambar.

3. Spesifikasi yang dipaparkan diperoleh dari pelbagai sumber; internet, manual, forum, kedai dan sebagainya. Kami berusaha memberikan spesifikasi dan informasi produk dengan sebaik mungkin. Namun demikian sekiranya terdapat sebarang kesilapan berkenaan informasi/spesifikasi dan sebagainya, ianya adalah tidak disengajakan.

4. Barang yang telah dijual tidak boleh dikembalikan.

5. Pihak Mimfaza Trading berhak meminda sebarang peraturan tanpa memaklumkan terlebih dahulu.

6. Pihak Mimfaza Trading tidak bertanggungjawab di atas segala kerosakan / kecederaan / kemalangan disebabkan penggunaan produk-produk di sini.


CARA PEMBELIAN

1. Sila hubungi@SMS pihak Mimfaza Trading di talian 012-6202781 atau hantarkan emel ke mimfazatrading@gmail.com untuk sebarang pertanyaan, pesanan atau tempahan.

2. Pihak Mimfaza Trading akan menyemak stok dan menghubungi anda semula untuk pengesahan stok, jumlah pembayaran, maklumat pembayaran dan seterusnya.


PENGHANTARAN


1. Cash On Delivery adalah bagi kawasan Selayang dan Batu Berendam. Sila hubungi pihak Mimfaza Trading untuk sebarang temujanji.

2. Bagi kawasan sekitar Lembah Kelang, Cash On Delivery boleh dipertimbangkan sekiranya sesuai, dengan pertambahan kos penghantaran ditanggung oleh pembeli. Kos penghantaran adalah berdasarkan kepada perbincangan dan persetujuan pihak Mimfaza Trading.

3. Bagi kawasan selain daripada di atas, penghantaran melalui POS LAJU adalah disyorkan. Kos POS LAJU ditanggung oleh pembeli. Pembayaran boleh dimasukkan ke akaun CIMB atau MAYBANK yang akan diberikan kemudian. Sila maklumkan kepada pihak Mimfaza Trading setelah bayaran dilakukan berserta bukti bayaran. Penghantaran akan dilakukan setelah bayaran diterima dan disahkan. Tracking Number akan diberikan kepada pembeli untuk semakan status penghantaran.

4. Bagaimanapun, pihak Mimfaza Trading tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kerosakan semasa proses penghantaran oleh POS LAJU. Berdasarkan pengalaman kami, penghantaran melalui POS LAJU adalah boleh dipercayai dan biasanya mengambil masa selama satu-dua hari.


“WARRANTY”

1. Tiada ‘warranty’ diberikan bagi produk-produk kami.

2. Bagi pembelian secara Cash On Delivery, function test akan dilakukan ketika pertemuan.

3. Bagi pembelian secara pos, function test akan dilakukan sebelum penghantaran dilakukan.

4. Pihak Mimfaza Trading berusaha memberikan perkhidmatan terbaik kepada anda. Sila berhubung dengan pihak kami untuk sebarang pertanyaan.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...