بِســــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
PENGUMUMAN TERKINI
1. Heli Syma S107G/S111G kini RM60.00 sahaja.
2. RC Helicopter Thunderbird T23 kini kembali.
3. Khidmat Lori Sewa ditawarkan sekitar Lembah Kelang dengan harga berpatutan. Abg Kamal 017-2196121.

* Sah sementara stok masih ada.


**SMS kami untuk pembelian

Monday 1 October 2012

Mimfaza Trading Di Luar Kawasan



بِســــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم In the name of ALLAH, the Most Gracious, the most Merciful

Mimfaza Trading Di Luar Kawasan?

Salam.

OK, apa ada dengan tajuk ni? Mimfaza Trading di Luar Kawasan? Huhu...

Macam ni. Untuk makluman semua, saya pernah 'deal' secara Cash On Delivery ke 'luar kawasan', hantar / berjanji kat kawasan yang dipersetujui yang jauh daripada kawasan saya, Selayang dan Melaka.

Tapi tu sume secara kebetulan la. Bukan semua tempat saya pergi la. Kebetulan je rumah customer berdekatan dengan 'lokasi saya berjalan-jalan.' Huhu..

Contohnya,

1. Seingat saya pernah deal hantar heli F163 sebanyak 4 atau 5 unit di Sabak Bernam. Masa tu saya balik kampung ke kawasan berdekatan. So deal dengan customer jumpa di Sabak Bernam.

2. Pernah jugak hantar 'by hand' Jiehe Astronomical Telescope ke Sabak Bernam. Kawan yang beli ni duk kat mana saya tak ingat. Tapi minta hantarkan barang sebagai hadiah ke Sabak Bernam. So, saya hantarkan.

3. Pernah juga saya nak hantarkan Piano / Keyboard ke Lekir, Sitiawan. Dengan sikit kos penghantaran. Sebab kalau kos Pos Laju, mahal sangat. Tapi deal yang ni tak  jadi la sebab tak sempat nak prepare barang. 

4. Bagi kawasan area Key El, ada tempat-tempat tertentu yang boleh kami hantar. Dan bergantung juga pada barang dan masa.

So. Setiap kali saya akan ke luar kawasan, saya akan inform. And sesiapa yang rasa nak deal sekiranya keadaan sesuai, dipersilakan.

Untungnya deal cara camni, dapat jimat Kos Pos, dan menjamin kepuasan sebab dapat tengok barang dulu sebelum beli. :-)

Hubungi kami untuk sebarang urusan. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...