بِســــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
PENGUMUMAN TERKINI
1. Heli Syma S107G/S111G kini RM60.00 sahaja.
2. RC Helicopter Thunderbird T23 kini kembali.
3. Khidmat Lori Sewa ditawarkan sekitar Lembah Kelang dengan harga berpatutan. Abg Kamal 017-2196121.

* Sah sementara stok masih ada.


**SMS kami untuk pembelian

Tuesday 13 December 2011

Promosi Akhir Tahun - Lacoste Purse

بِســــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
In the name of ALLAH, the Most Gracious, the most Merciful
Promosi Jualan Akhir Tahun - Lacoste Purse



Salam.

Untuk makluman pengunjung semua, pada bulan Julai 2011 yang lepas saya telah menulis satu entri bertajuk "Lacoste Percuma Daripada Mimfaza Trading". Kira macam peraduan la kot. :-P

Pemenang telahpun menerima seunit Lacoste Purse berwarna HIJAU. Memang cantik purse tu. Tapi sayangnya saya ada stok satu unit je yang warna hijau. Sampai ke sekarang tak dapat-dapat stok warna tu. Okay cukup la intro tu.


Kini untuk masa yang terhad, kami di Mimfaza Trading menawarkan Lacoste Purse seperti dalam gambar. Unit adalah terhad. Siapa Cepat Dia Dapat. Pilihan warna hanya dua sahaja, warna COKLAT dan warna HITAM. HIJAU takdak, minta maaf.

Harga yang ditawarkan hanya RM 40.00 termasuk POS LAJU ke Semenanjung Malaysia.

Maknanya apa? Kalau tuan puan duduk kat semenanjung, kos pos laju adalah percuma. Tapi kalau tuan-puan duduk di luar semenanjung, contohnya Sabah Sarawak Brunei Singapore dan sebagainya, perlu la tambah kos pos laju sikit. Tak adil ke? Bukan pasal tak adil, tapi kos pos memang berbeza antara Semenanjung dan Bukan Semenanjung. :-)

Jadi, sesiapa yang berminat boleh hubungi kami secara SMS / Emel. Diulang, stok terhad, siapa cepat dia yang dapat. Harga RM 40.00 sahaja.

:-)

Beli dengan yakin. Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...